00:07 .................................
00:07 .................................
00:08 (««منم قول میدم برسم بالا ببینه بابام..
00:10 بالهایمان زخمی ست اما هنوز بلند پروازیم🤍
00:06 ـــــــــــــــــــــــــــــــــ مشابه ها
00:07 ................................
00:03 ری اکشنم وقتی ازمکار میخوان .
00:04 اینو یه کیدرامر درک میکنه .
00:12 ɪᴍ ɴᴇᴠᴇʀ ᴀʟᴏɴᴇ, ᴀꜱ ʟᴏɴɢ ᴀꜱ ɪ ʜᴀᴠᴇ ᴍʏꜱᴇʟꜰ
00:13 یدونه از بزرگترین آرزوهات چیه ؟🍷✨
00:10 to npar khanavadeh i dokhtari npast keh ...
00:10 اینده من در 1412:.............
00:10 باشه ولی زیادی حق گفت:)
00:03 سناریو شو واسه خودت بچین......
00:08 پشیمون میکنم همه کسایی رو که....😎🤏
00:06 ولی اونی که مهربونی توی قلبشه...!🎀
01:08 ترکیب این دوتا عالیه😂😂😂😂😂
00:10 صداش خیلییییی آشنا بود واقعا😂🤣😂🤣🤣🤣
00:09 زمین خوردن عیب نیست بلند نشدن عیبه
00:30 بگن کار عرضه بود :))))))))))))
00:33 الان سختمونه ولی میرسیم به جایی که حقمونه...🖇️🤍
00:12 دخترا رویاشون فقط ازدواج کردنه /:
00:05 گاهی باید صبر کرد برای روزهای...
00:14 ..............................برای دختران.....
00:08 بــرسه روزی کــه...........)»»»))
00:09 آره عسلم خوب اینجوریاست خودم رسیدم بهش
00:05 چجوری انقد خواباتون محتوا داره؟..😔😂🗿
00:07 وای حق من اینطوری بودم تو چی ؟ 😂😂
00:06 الگوهاتون تبدیل کنید به رقیباتون 🤏